Drömhuset planeras
Bill och Marie har hittat ett 1-eurohus i Sambuca di Sicilia. Läget är perfekt, men huset har stått övergivet i mer än 60 år. Taket är trasigt, det är fullt av skräp och det finns varken el eller vatten. Men det stoppar inte Bill och Marie.