Inredningen tar form
Byggstarten närmar sig med stormsteg i Bill och Maries en-euroshus. Under tiden åker Marie till antikmarknaden i Palermo och letar efter kakel till köket. Solveig vill ha campingtema i sitt rum, men Marie är tveksam till detta.