Födelsedag
Jeff och Sumo förväntar sig inte att nån ska dyka upp på Clarences födelsedagskalas, precis som förra året. När det dyker upp dussintals barn får killarna inte möjlighet att prata med Clarence, som är en popular kalasvärd.