Jeffrey Wendle
Mary och Chad är lättade över att få en lugn dag med Clarence kompis Jeff. Till skillnad från Clarence är Jeff artig, ordentlig och renlig. Men de börjar snart misstänka att det finns något som Jeff döljer för dem!