Den stora matchen
Chad tar med Clarence till en sportmatch! Clarence tar in allt: slagträn, touchdown-danser och slam dunks, och självklart varmkorvar och popcorn! Men kommer Clarences dröm om att få träffa maskoten gå i uppfyllelse?