Pizzahjälten
Det är skolårets slut och en tradition på Aberdales grundskola är att Papa Marianio bjuder på hsin kända pizza, tillsammans med ett uppträdande. När barnen väntar spänt, delar dom med sig av sina minnen med Papa.