Karatemamma
Efter att hon överraskat Clarence med karatelektioner på "Aberdojo", bestämmer sig Mary för att också vara med. Hon älskar de lugna lektionerna i disciplin och kontroll, men Clarence vill bara ha kul och sparkas!