Tidsbrott
När Clarence tror att han kan manipulera tiden svär han att bara använda sin ,förmåga, i godhetens namn. Hans övertygelse sätts på prov en dag i skolan när han måste välja mellan att hjälpa sina vänner eller stanna tiden för att ha kul.