Spik-i-stubbe
När Clarence och Sumo orsakar ett elavbrott i Sumos hus skickas de ut i den heta öknen tillsammans med Sumos äldre bror för att hämta en reservdel till generatorn. Kommer de att överleva, eller kommer Sumo och hans bror att ryka ihop?