Sagan om Mardrynia
Efter att ha läst en bok om ett mystiskt djursamhälle i skolan inspireras Clarence till att samla ihop lokala djur och återskapa ett egen djurrike för att muntra upp sin vän Percy. Men går Percy för långt?