Skejtar-Sumo
När Sumo och Clarence leker utomhus åker Chelsea och Rita förbi på sina nya skateboards. Fascinerad bestämmer sig Sumo för att bygga en egen skateboard och hänga med tjejerna, men Clarence har en annan idé.