Gallerian
När Clarence är ute och handlar med sin mamma upptäcker han att Breehn gömmer sig i en klädställning. De lurar i sina mammor att de ska prova kläder och smyger sig ut för att upptäcka att en lekprogram spelas in inne i Aberdales köpcentrum.