Pax Bostonia
Boston sörjer ännu en förlust, och Decourcy kämpar för rättvisan inne i och utanför rättssalen. Trots sina försök upptäcker Jackie att han inte kan fly från sitt förflutna, samtidigt som Jenny bestämmer sig för att slutligen konfrontera sitt.