Don't Go Sayin Last Words
Anton är på flykt, Kelvin försöker leda Braxton Boys och Jackie ställer in siktet på Grace. Han vet att hon döljer nåt. Decourcy har kopplats bort från utredningen och känner sig fjärmad från Siobhan.