Bill Russell's Bedsheets
När en åklagare tar en överdos och lämnas att dö misstänker Decourcy Ward att Jackie Rohr är inblandad. Jackie ger sig å sin sida på Bostonpolisen för ett tvivelaktigt ingripande vid Braxton Summit, ett område med subventionerade bostäder.