East of Eden
Advokaten Karen Shimizu försöker göra sig av med sin besvärliga agent en gång för alla, men Jackie konspirerar sig in i ännu ett uppdrag. Vid Suffolk Countys domstolsbyggnad gör Decourcy och Siobhan upp i en rättslig strid.