Is the Total Black, Being Spoken
Jackie avslöjar en av Decourcys informatörer och planerar att utnyttja honom för att misskreditera den biträdande distriktsåklagaren. Decourcy försöker locka ur Jenny information som han kan använda emot hennes man.