Ghosts
Brandon ber Kevin om hjälp. Laverne och Greavy fattar ett livsavgörande beslut. Samtidigt försöker Amir dra nytta av Emmetts extrajobb, medan Quentin återvänder till stan för att göra en egen undersökning.