Ease On Down the Road
Säsongsavslutning. Ronnie måste ta itu med tidigare synder. Samtidigt slår Brandons planer på att finansiera verksamheten slint. Kevin spelar huvudrollen i skolpjäsen och går på fest med sina vänner. Emmett bestämmer sig för att kämpa för egen vårdnad.