Alee
Brandon är vilsen efter en förlust, medan Ronnie inser att han har begått ett misstag. Samtidigt ställs Emmetts bekymmerslösa liv på ända. Papa och Jake retas med Kevin för att han är förälskad i Andrea. Cruz skakas av motstridiga spår i utredningen.