Platschefen Lotta får förslag
Ett gäng stockholmskillar anländer till campingen för en semester som de sett fram emot. Raggarbils-Steffe har kommit på en glimrande idé om att det borde finnas dryckeshållare vid diskhoarna. Han hittar platschefen Lotta och framför sitt förslag.