Steffe lär upp svågern i ämnet latrin
Stödbensöls-Steffe med familj från Nödinge anländer till campingen. Det är invigningsparty för det nya äventyrsbadet. Nya för i år är familjen Johansson från Jönköping. De anländer med kompisen Zäta som hoppas hitta kärleken på semestern.