Anki och Anki är stora Thorleifs-fans
Ett av Sveriges största dansband, Thorleifs, har turnerat sedan 1962 och nu ska de göra en av sina allra sista spelningar på Böda. Kompisarna Anki och Anki har följt bandet i många år. Seniorerna Kerstin och Svante går också på Thorleifskonsert.