Raggar-Olsson och gänget är tillbaka
Raggar-Olsson och hans gäng Möre Cruisers är tillbaka. Marcus från Alingsås har kört hela vägen till Böda i en röd brandbil och hans fina bil väcker stor uppmärksamhet. Norrmannen Björn och finnen Kaari hamnar i konflikt vid incheckningen.