Carola och Tobbe nattbadar
Pernilla Wahlgren skall uppträda på stora scenen och får skjuts av Frank i en golfbil. Mamma Carola och pappa Tobbe har inget emot att smita iväg för nattbad, kanske det kan bli lite vuxenmys i vattnet? Det är gatunamnstävling på campingen.