De snyggaste 94:orna i stan
Vännerna Anine, Ingrid, Madeleine och Julie var de snyggaste 94:orna i Tønsberg - och det är de fortfarande. Alla andra har lämnat stan. Deras vänskap är deras borg men utanför de trygga murarna lurar kärleksbekymmer, förväntningar och krav.