Uträknad av Oslo-brudar
Tjejerna är redo för den årliga bryggfesten. Julie tar chansen att visa att hon är singel igen och återupplivar ett gammalt smeknamn. Madde försöker ragga på Molle men får tuff konkurrens av några Oslo-brudar.