Det är ingen lögn den här gången!
Julie fyller år och tjejerna planerar en överraskningsfest. Mitt i förberedelserna berättar Anine att hon är gravid - och den här gången är det ingen lögn. Ingrid gör till sist slut med Jan Markus.