Förlåt, vi förstörde ditt liv!
Anine är bakfull och ljuger för chefen om att hon är gravid. Snart har hela arbetsplatsen hört den goda nyheten. Julie och Madde upptäcker att de kan ha tillintetgjort en tidigare lärare. Nu vill de be om ursäkt.