Börje Salming
Börje Salming. Utanför Kiruna ligger gården som i generationer tillhört hockeylegendens familj. Men släktingarna som tillsammans äger den idag har svårt att komma överens, och under tiden står allt och förfaller. Anders kommer dit och hjälper Börje.