Hemma hos Pernilla Wahlgren
För tre år sedan flyttade Pernilla Wahlgren till ett mindre hus med sina tre barn och lovade att de skulle få det lika mysigt som i sitt gamla hem - men så blev det inte. Nu kommer Anders Öfvergård till hennes hjälp.