Markoolio gör om
När Markoolio köpte sitt hus var han singel och hans hem blev en renodlad ungkarlslya med bubbelpool i sovrummet och middagar i tv-soffan. När hans fru Jessica Westergård flyttar in trivs hon inte alls. Ut med ungkarlslyan och in med familjemyset.