Outlaws, Mars and a Busted Ceiling
In North Carolina, John and Kay bring in Cornbread, a Native American shaman who believes he could outrun John. In Memphis, Tony and Harvey’s fugitive Taja falls through his attic ceiling while being arrested, and afterward reveals he’s a Flat-Earther.