Baseball, Sobriety, and the System
John and Kay arrest Brandon, who insists he’s innocent of his charges. In Minnesota, Reggie and Garrett bring in Ashley, who blames the system for her problems. In Memphis, Tony and Harvey learn their fugitive Demarcus is an ex-baseball player.