True Crime, Speed and Secret Societies
In North Carolina, Kay and John’s fugitive, Michael, likes to drive fast. In Memphis, Tony and Harvey arrest Courtney, who claims her charges are bogus. In Minneapolis, Christina lets Reggie and Garrett in on a crazy conspiracy surrounding the music biz.