Shoplifting, Philosophy and Dead Bodies
In Ohio, Judy and Jaden arrest Joseph, a bitter, petty shoplifter. In Louisiana, Tina and Darnell pick up Trinity, a talented artist trying to make a better life. In North Carolina, John and Kay take in Vickie, a nurse who cares for old folks.