Coming Out, Breeding and a Princess
In North Carolina, John and Kay arrest Mary, a former child beauty pageant winner. In Minnesota, Reggie and Garrett learn about the dog breeding business from their fugitive, Tyler. In Memphis, Tony and Harvey discuss life goals with their perp, Jordan.