Turbulencje z Tamem
Gdy Sheldon nie chce nikomu powiedzieć, dlaczego nigdy nie wspomniał o Tamie, swoim najlepszym przyjacielu z dzieciństwa, Leonard bierze sprawy w swoje ręce. Bernadette i Penny zapraszają na kolację narzeczoną Raja, Anu.