Szacowanie konferencyjne
Gdy Penny i Bernadette udają się do San Diego na konferencję farmaceutyczną, Howard przejmuje odpowiedzialność za dzieci. Jednak gdy Sheldon znajduje książkę na temat eksperymentów na dzieciach, chłopaki wraz z Amy postanawiają się zabawić.