Paintballowe podzialy
Penny i Leonard organizują grę w paintballa, która kończy się chaosem, ponieważ Sheldon jest zazdrosny o Amy, Raj przyłapuje Anu z jej byłym chłopakiem, a Stuart nie chce zamieszkać z Denise.