Wszystko ze mną OK?
32-letnia Lucy mieszka w Los Angeles i pewnego dnia dochodzi do wniosku, że jej randki kończę się zawsze katastrofą, ponieważ nie pociągają jej mężczyźni. Z pomocą swojej przyjaciółki Jane, kobieta próbuje poradzić sobie z coming outem po 30-stce.