Propozycja propagacji
Były chłopak Penny, Zack, i jego żona, chcą mieć dziecko, a kiedy Zack okazuje się bezpłodny, zwraca się do Leonarda o pomoc. Tymczasem Raj próbuje naprawić stosunki ze swoją eks-narzeczoną, Anu.