Szczęśliwy kaczor/Na farmie
Shameless O'Scanty bierze Daffy'ego za szczęśliwy talizman. Usiłuje go złapać, jednak szczęście mu wyraźnie nie dopisuje./Daffy trafia na farmę Foghorna i próbuje zasmakować słodkiego życia tamtejszych kurczaków.