Kaczor w akwarium/Na wietrze
Daffy wdziera się do akwarium by dostać darmowe jedzenie i Porky musi go stamtąd usunąć./Bugs i Squeaks puszczają latawce, niestety ptak imieniem Boyd zakochuje się w ich latawcu.