Kaczka na salonach/Tour de Bugs
Porky stara się pozbyć Daffy'ego z eleganckiego apartamentu./Bugs ściga się na rowerach z Cecilem. Bugs myśli, że łatwo go pokona, ale żółw ma inne plany.