Duży królik/Woda wszędzie!
W poszukiwaniu jedzenia Bugs i Squeak trafiają na Barbarzyńcę i niedźwiedzia Krakosa. Barbarzyńca postanawia zatrzymać Squeaka jako swoją maskotkę./Daffy musi powstrzymać wodny interes Elmera Fudda, zanim ten całkiem wysuszy jego jezioro.