Nieproszony gość/Telewizyjne gotowanie
Daffy wdziera się na eleganckie wesele i Leslie Plillylegs musi się pozbyć natręnego kaczora./Ivana prowadzi program o gotowaniu i wykrada marchewkę Bugsa. Bugs utrudnia jej prowadzenie programu i dowodzi, że zemsta najlepiej smakuje na zimno.