Samurai Bugs/Duck in the Mist
When Cal the Samurai terrorizes villages in feudal Japan, it's up to Bugs Bunny to stop him. Then, Tad Tucker tries to film a nature documentary, but he's constantly interrupted by Daffy Duck who is trying to make it more entertaining.