Rhoda's Road House/Claire de Loon
Bugs and Squeaks go to Rhoda Roundhouse's Roadside Road House Restaurant but are kicked out. Phoebe and Justin are forced to go to sleep by their Mom, but their dreams are full of memories of their play date with Daffy Duck.