Weiner Lose/Yankee Doodle Bunny
When Squeaks accidentally ties his hot dog to his balloon, Bugs is left to fetch it. When Bugs Bunny gets overtaxed on his carrot infused tea, he heads to Elmer's ship to start the American Revolution.